خرید طلای عروسی

نویسنده: hematitegold
1401/04/01 17:39

اولین قدم برای عروسی که همراه با نگرانیست خرید طلا از جمله خرید انگشتر ست ازدواج و خرید سرویس طلای عروسیست. سرویس طلا شامل گردنبند، دستبند و گوشواره است و از آنجایی که طلا در بازار چه از نظر طرح و چه از نظر رنگ مثل زرد، سفید و رزگلد و یا ترکیبی تنوع بالایی دارد تصمیم گیری را بسی سخت تر می کند. اما اگر قبل از خرید همه جوانب را در نظر بگیرید خریدی راحت تر و دلپذیر خواهید داشت. ما در این مقاله به شما کمک خواهیم کرد سرویس طلایی را انتخاب کنید که همه جوانب یک خرید خوب و مقرون صرفه را در کنار زیبایی چشمگیرش داشته باشد.

نکات مهم زمان خرید سرویس طلای عروس:

  1. عیار

زمان خرید طلای عروس حتما به عیار طلای انتخابی خود دقت کنید. بهترین انتخاب"طلای 18 عیار" است.

  1. رنگ

رنگ سرویس انتخابی شما بستگی به سلیقه خودتان دارد که زرد یا سفید و ... باشد ولی اگر میخواهید دائما از سرویس خود استفاده کنید .رنگی را انتخاب کنید که دلتان را نزند و با پوست شما همخوانی داشته باشد.پیشنهاد ما این است خانم ها با پوست تیره و یا گندمی به دنبال طلای زرد و یا رزگلد باشند و خانم های سفید پوست ، طلای سفید بهترین گزینه برایشان است.

  1. مد روز

قبل از خرید حتما در مورد جدیدترین مدل ها و طرح ها تحقیق کنید . چرا که اگر مدل قدیمی خرید کنید خیلی زود از آن خسته می شوید و یا مثلا اگر طلای شما با لباس عروستان همخوانی نداشته باشد، می تواند ظاهر نا مناسبی را ایجاد کند . نکته بعدی اینکه سرویس طلای عروسیتان را با توجه به حلقه ازدواجتان انتخاب کنید تا دیگر نگران ست شدن با هم نباشید.

  1. بودجه

پیشنهاد ما به شما این است که طلا را متناسب با بودجه تان انتخاب کنید. اگر بودجه بالایی را برای این کار در نظر گرفته اید ، سراغ طلاهای ساده بروید. شما میتوانید به جای پرداخت هزینه زیاد برای سرویس ، لباس عروس شیک تری تهیه کنید، تا همه این موارد در کنار هم، به زیبایی هر چه بیشتر شما در شب عروسیتان کمک کند.

  1. قیمت روز طلا

حتما قبل از خرید، قیمت روز طلا را چک کنید. چون بعضی مواقع قیمت طلا به هر دلایلی برای مدتی به صورت صعودی قرار می گیرد. در این مواقع جایز نیست خرید انجام دهید. گاهی به دلیل برخی جشن ها و مناسبت ها که خرید طلا بیشتر می شود قیمت طلا هم افزایش پیدا میکند . پس بهتر است اگر تا عروسیتان زمان باقیست در فرصتی مناسب مانند محرم و صفر خریدتان را انجام دهید.

  1. سنگ و نگین

اگر شما جز افرادی هستید که سرویس طلای نگین دار دوست دارید، حتما از طلا فروشی های معبر خرید کنید که بابت سنگ و نگین های جواهر شناسنامه بدهد. ولی اگر به دنبال طلایی هستید که در زمان فروش کمتر متضرر شوید طلاهایی را انتخاب کنید که کمترین نگین را داشته باشد.

  1. قفل و زنجیر

هنگام خرید طلا ، حتما به قفل طلای خود یعنی دستبند، گوشواره و گردنبند دقت کنید که محکم و سالم باشد تا در طول مراسم یا بعد از آن مشکلی برایتان پیش نیاید.

  1. طلای دست دوم

طلایی که دست دوم یا کارکرده است رنگ کدری پیدا می کند . پس حتما در زمان خرید به دقت به قسمت های مختلف طلایتان به خصوص قفل طلا دقت کنید. در صورت وجود خط و خش و کدری طلای دست دوم را به اسم طلای نو به شما نفروشند.

با توجه به 8 نکته بالا که به آنها اشاره شد پیشنهاد هماتیت گلد به شما برای خرید طلای عروس که هم جلوه و براقیت خوبی دارد و هم اجرت مناسب تری نسبت به دیگر نمونه های موجود در بازار دارد، سرویس های تراش است که با وزن و طرح های متنوع و اجرت مناسب در دو رنگ زرد و سفید در ایست هماتیت گلد موجود است و شما با مراجعه به سایت و مشاهده و انتخاب محصول به صورت آنلاین می توانید طلای خود را به صورت نقد و اقساط خریداری کنید و در هر کجای ایران که هستید درب منزل طلای خود را با فاکتور رسمی معتبر تحویل بگیرید.

 

 

کلیدواژه ها :




ارسال نظرات





برای ثبت نظر می بایست وارد شوید


نظرات